wtorek, 6 października 2015

Słowem wstępu

Witajcie na moim blogu!

Zapewne zastanawiacie się, co tu właściwie robicie. Otóż, pewnie większość uzna to za "pomyłkę" w adresie, lub ( co gorsza ) za zwykłą stratę czasu. Cóż, mam nadzieję, że nader się nie rozczarujecie!
Jak widzicie, blog ( oraz FanPage ) jest w dalszym przygotowaniu a - co za tym idzie - pierwsze rozdziały mogą pojawić się dosyć późno.

Ale dosyć o budowie, skoro możemy porozmawiać o fabule!

Otóż, głównym wątkiem będzie czas Dragon Age Inkwizycja ( Pomiędzy rokiem 9:40 a 9:41 wieku smoka, a 10 lat po finale Dragon age Początek ), w którym główna bohaterka ratuje siebie i swoją rodzinę przed mrocznym pomiotem- Koryfeuszem.

Fabuła będzie różniła się od tej w grze - za co, mam nadzieję, nie zabijecie mnie przy pierwszym rozdziale - i to dość diametralnie. W DA:I bohater żyw wychodzi z pustki, nabywając kotwicę.
W mojej opowieści, początek będzie zapowiadał się zupełnie inaczej.

Większość postaci zachowam ( zwłaszcza towarzyszów ), natomiast istnieje prawdopodobieństwo, że niektóre z nich mogę lekko zmienić, lub nawet całkowicie wyrzucić ( nie martwcie się fanki Cullena - on zostanie ).
Mam nadzieję, że moja wizja tej historii wpadnie Wam w oko ( nie oślepiając Was, rzecz jasna!) i zostaniecie wraz ze mną, do końca tej historii.

Oprócz głównej opowieści, zamieszczać będę one-shoty, oczywiście ze świata z Dragon age! ( Nie będą one miały wpływu na fabułę Inkwizycji ).

Cóż, to tyle co chciałam Wam przekazać. Liczę na to, że za niedługo pojawią się pewne komentarze, informujące mnie o Waszym istnieniu ( bo chyba ktoś to czyta, nie? ).
Do zobaczenia w 1 rozdziale!!!


Mien'harel 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Panda Graphics